torsdag den 27. april 2017

Torsdags Treat: Green Friday imorgen!

Black Friday kender vi jo allerede, men nu er Green Friday også kommet til Danmark - og det er egentligt forårets svar på Black Friday. Så der er vilde tilbud flere steder imorgen! Jeg er lidt i tvivl om, hvor mange steder, der egentligt holder Green Friday, men jeg er støt på et par steder. Blandt andet så kan jeg nævne, at Cocopanda går all-in på den vanvittige tilbudsdag. Der kommer til at være vilde tilbud hele dagen igennem indtil midnat og som en ekstra lille treat kan i benytte rabatkoden FRAGTFRIUGE, der giver gratis fragt.


Jeg skal selv forbi og lige lure og så har jeg nogle ting, jeg helt sikkert skal have fat i. Så jeg er bare spændt på, hvilke tilbud der kommer. Mon ikke man bliver fristet til at købe lidt ekstra med, hvis det er til særligt gode priser? Men man kan jo også håbe på, at de ting jeg i forvejen har tænkt mig at bestille hjem kommer på tilbud til en super lækker pris. Jeg sukker bl.a. efter nedenstånde!



Har du hørt om andre steder, der også holder Green Friday? Jeg skal i hvertfald forbi Cocopanda, da jeg allerede har et par lækkerier (eller flere), jeg skal have bestilt hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg