mandag den 11. december 2017

Body Care og Konkurrence

// Reklame //


Så fik jeg også fundet tid til at indfinde mig under dynen med varme strikkede strømper på og et levende lys på natbordet. Ih, det er der altså bare noget ekstra hyggeligt over. Især ovenpå en lang dag.. eller det vil sige, egentligt så synes jeg, at dagene flyver afsted lige pt. Jeg sov lidt for længe imorges - godt at jeg selv kan bestemme, hvornår jeg møder på job (sådan næsten da), og før jeg fik set mig om, var klokken 15:45, og jeg måtte skynde mig afsted til fitness og min aftale der. Det blev til en ok omgang overkropstræning. Selvom jeg følte mig ret uoplagt og knap så stærk idag, så gav jeg den alligevel gas, synes jeg, og jeg vil blive overrasket, hvis ikke der er noget at mærke imorgen.

Apropros træning så må jeg lige fortælle jer om de nye hudplejeprodukter, jeg er begyndt på. Min hud den går jo helt agurk, nu hvor vejret er så koldt (jeg cykler stadig ude), og jeg samtidig træner så ofte. Desværre er det ikke det nemmeste, at have sensibel hud - og nej min lidelse Aquagenic urticaria gør det bestemt ikke lettere, særligt når jeg opholder mig ude i fugtigt vejr, sveder under træning og bader så ofte. Så er det virkelig vigtigt med nogle gode hudplejeprodukter, der er virksomme og milde på én og samme tid. Her må jeg så lige slå et slag for Australian Bodycare. Jeg har tidligere omtalt mærket her på bloggen og nogle af deres skønne produkter til bl.a. ansigtet og hovedbunden, og jeg er stadig fan. Nu har jeg så prøvet deres nye serie af kropsplejeprodukter, herunder hhv.:

Body Scrub - deep clean med Tea Tree Oil, der er eksfolierende med sadeltræ-nøddeskaller. Først blev jeg lidt overrasket over den mørke brune farve og de lidt større korn, men den er seriøst god. Den dufter dejlig frisk og efterlader huden med den reneste følelse - og samtidig føles min hud faktisk ret godt fugtet efter brug. Det er ellers ofte et problem for mig, når jeg anvender sæber især, at min hud så tørrer ekstra ud eller begynder at klø voldsomt. Men det er er bare en rigtig dejlig følelse - præcis som wellness bør være. Jeg har brugt den i ca. 2 uger nu, og synes faktisk, at jeg allere oplever at have færre talgknopper på især overarmene og den øvre del af ryggen, hvilket jeg er virkelig glad for.

Derudover har jeg også prøvet deres spændende Body Balm til efter barbering. Denne creme går ind og beroliger huden efter barbering. Med min hudlidelse er dette især vigtigt, da barbering er meget hårdt for huden, og faktisk så tænker jeg, at alle generelt burde bruge en body balm som denne efter barbering. Der er mange gode fordele og hvorfor ikke pleje og nærre huden det ekstra, når man samtidig bruger tid på barbering. Denne creme bruges til bl.a. at undgå indgroede hår og røde knopper. Den indeholder bl.a. tasmansk peber, der mindsker irritation og Tea Tree Oil, der rengøre for uønskede bakterier. Og så kan den bruges overalt på kroppen. Så smart! Jeg er især glad for den til under armene, da min hud her er ekstra sart, og jeg ofte oplever at få rød, irriteret, tør og kløende hud her efter barbering.

Sidst men ikke mindst så har den lækre Body Lotion været en fast del af både min post-trænings rutine, såvel som mit 'inden sengetid'-ritual. Det er en dejlig simpel lotion, der ikke går ned på virksomhed. Den antiseptiske Tea Tree Oil beskytter mod bakterier og samtidig med at være let i konsistensen, så fugter den virkelig igennem. Lotionen indeholder ikke parabener, men i stedet en masse naturlige ingredienser med genoprettende og styrkende effekt på huden. Og så er det helt uden at fedte - ja tak. Den trænger hurtigt ind i huden og Tea Tree Oil duften forsvinder hurtigt igen, så man skal ikke være nervøs for, at man dufter dagen igennem.

De tre produkter kan desuden fås som pakke her: pakke til eksfoliering af kroppen.


Hvad siger i? Lyder det ikke bare som nogle gode produkter? Faktisk så har jeg fået lov til at udlove et sæt, helt magen til dette, til en heldig vinder - så hvis det er noget for dig, så deltag endelig!

Det du skal gøre er blot at:
- Følge bloggen her på instagram - @carmadk
- Følge Australian Bodycare på instagram - @australianbodycare
- Fortælle hvilket Australian Bodycare produkt der er din favorit


Dette indlæg er sponsoreret på den måde, at jeg har modtaget produkter til testning og hertil selv valgt at skrive indlægget med min egen oplevelse og mine egene meninger. Jeg har ingen økonomisk interesse i indlæggets udformning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg