tirsdag den 12. december 2017

Smartphoto og rabatkode

// Reklame //

Hej folkens,

Jeg vil blot lige skynde mig at tjekke ind her til morgen og dele, hvad jeg selv synes er, et super godt julegavetip! Jeg har nemlig lige modtaget lidt forskellige skønne pakker fra Smartphoto, der, som navnet antyder, er en online webshop med fotofremkaldelse - og ja, det er smart (som navnet også antyder), fordi det er super nemt selv at designe, og man kan få lavet en hel masse forskellige fine ting.


Jeg har været igang med at bestille nogle super fine julegaver, som jeg tror vil falde i super godt jord. De er så personlige og super flot udført i god kvalitet. Jeg har bl.a. bestilt en smuk plakat, nogle fine billeder til mindre rammer og så en heeel masse retro billeder - i polaroid stil, som bl.a. skal bruges til at sammensætte et større billede, som til-og-fra-mærker til julegaverne og som søde små "fotorekvisitter" til blogbilleder. Men de har jo så mange ting, at det faktisk var virkelig svært at begrænse sig. I kan jo evt. selv tage et kig. De er desuden ret hurtige i ft. levering, så hvis man bestiller nu her, så kan man godt nå at have tingene hjemme inden juleaften. Derudover så er priserne virkelig favorable.

Men faktisk så har jeg været så heldig, at jeg kunne forhandle med Smartphoto, så de har givet mig en rabatkode, som jeg må dele med jer her på bloggen, så der er ekstra rabatter at hente. Hvis du bruger koden: XM17BLOG1, så kan du få helt op til 40% rabat. Hvis du eks. handler for 1 kr., så giver det 20% rabat, for  300 kr. får du 25% rabat og for 650 kr. får du 40% rabat. Velbekomme!


Dette indlæg er sponsoreret på den måde, at jeg har modtaget en rabatkode, hvormed jeg har kunne bestille selvvalgte produkter. Herefter har jeg modtaget produkterne og har på baggrund heraf valgt selv at skrive dette indlæg med mine egen oplevelse og egne meninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg