torsdag den 22. februar 2018

Budgetvenlig hverdagsmakeup fra E.L.F.

De fleste kender nok allerede det lækre brand E.L.F., der laver skønne produkter til megetbudgetvenlige priser - og hvis du endnu ikke har hørt om det eller selv prøvet det.. then it is about time! Man får her virkelig meget value for the money, og deres udvalg er så stort, at man let kommer til at købe alskens spændende sager med, selv når man bare lige manglede en concealer. Oh well, det er som sagt nogle meget budgetvenlige priser, men der er ikke gået på kompromis med kvaliteten af den grund. I dette indlæg vil jeg vise jer nogle af mine favoritter lige for tiden og faktisk kan de alle erhverves til en pris omkring de 500 kr. samlet - yes!


Jeg har aldrig været så god til at huske at få brugt en primer, men denne Blemish Control Primer er jeg blevet så vild med, da den er meget nem at arbejde med og lægger sig så fint på huden samtidig med, at den går ind og behandler urenheder. På den måde er det lidt af et 2-i-1 produkt. Efterfølgende kommer jeg gerne Finishing Powder over hele ansigtet, og den sørger for at mattere min hud og give en glat og fin overflade uden at være for tung eller for kraftigt dækkende. Den er bare helt tilpas. Til at dække urenheder bruger jeg så denne Concealer Stick, der er helt blød og nem at have med at gøre. Dækevnen er helt i top. Under øjnen kommer jeg HD undereye Setting Powder, der går ind og frisker op, samtidig med at den plejer og dækker de mørke rander under øjnene.


Efter et hurtigt vippebuk kommer jeg Volume Plumping Mascara på vipperne. Den hverken klumper eller tynger men lægger sig derimod fint, farver intenst og adskiller vipperne flot. Jeg redder herefter brynene igennem og farver den op med dette Eyebrow Kit samt giver dem hold med den medfølgende voks. Til at slutte af med så bruger jeg disse fantastiske Mineral Pearls, der lige giver det ekstra glow, glam og shine på en diskret og sofistikeret måde, så den snildt kan anvendes til hverdag. Så simpelt kan det gøres, og det er en hverdagsrutine, der fungerer helt optimalt for mig.


Flere af produkterne indeholder en masse lækre plejende ingredienser og vitaminer, så de samtidig gå ind og plejer i løbet af dagen. Sådanne multiprodukter er jeg altså vild med. I min optik skal make-up ikke være noget, der slider på huden, når den lige så nemt kan gavne, mens man har den på. Så jeg benytter gerne E.L.F.s produkter, og det har jeg faktisk gjort gennem en længere årrække - helt tilbage til, hvor jeg gladeligt bestilte produkterne hjem fra England af, fordi de endnu ikke var kommet på det danske marked.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg