onsdag den 21. februar 2018

That summer feeling: Vind mine nye absolutte favoritter til hud og hår

/Reklame/

Egentligt var det meningen, at jeg ville have delt en valentines giveaway med jer, men jeg var bare slet ikke på toppen. Jeg havde en rigtig dejlig og hyggelig dag med en masse arbejde og derefter cafebesøg med en veninde for senere at slutte dagen af sammen med min skønne kæreste, der tilmed overraskede mig med det skønneste chokolade. Uh, han er en keeper! Men helbredet var ikke helt i top, og derfor endte jeg også med at gå tidligt i seng. Men i skal da ikke snydes - så heller sent end aldrig; here it goes!

Du har nu mulighed for at prøve nogle af mine nye absolutte favoritter til både hud og hår, som skaber lidt that summer feeling, som har været længe savnet!



Gennem den seneste tid har jeg forelsket mig særligt i den fantastiske trio fra Green Peoples Skin Glow serie. De tre produkter, der består af makeupfjerner, skrubbecreme og fugtighedscreme, er alle certificerede økologiske og dejligt nænsomme mod huden. Makeupfjerneren er effektiv og samtidig mild i brug, hvor både makeup og øjenmakeup såvel som urenheder bliver renset grundigt væk. Hertil fjernes de døde hudceller og øvrigt snavs fra huden med frugtskrubben, der indeholder helt fintmalede abrikoskerner. Den giver en super dejlig frisk følelse og bringer straks en lækker glød til huden. Afsluttende bruger jeg Beauty Boost Skin Restore, der som navnet antyder er en virkelig lækker skønhedsbooster af en creme, som både gennemfugter og balancerer hudens sundhed. Den bidrager desuden med at øge kollagen og er på den måde med til at genskabe hudens elasticitet og modstandskraft.

Jeg er særligt vild med den friske men blide duft, som produkterne har. Det er på ingen måde parfumeret, men duften er derimod dejlig naturlig og lækker. Dertil er det rigtig dejligt, at makeupfjerneren er helt cremet - for mig gør det, at jeg heller ikke behøves at bruge så meget af produktet og derfor synes jeg, at den virker rigtig drøj i brug i den forstand, at man har til længe. Skrubben indeholder som sagt helt fintmalede abrikoskerner, hvilket gør, at den for det første dufter helt fantastisk, men derudover så føles den meget behagelig at bruge, da den ikke "ridser" i huden, men derimod sliber helt fint og skånsomt. Til sidst vil jeg nævne cremen, som jeg forelskede mig i right away - bl.a. fordi at den bliver absorberet lynhurtigt og på ingen måde fedter huden, hvilket er super vigtigt for mig, da jeg har tendens til skinnende og olieret hud. Dertil fungerer den helt fint sammen med mine makeupprodukter, og jeg oplever ikke, som man nogle gange kan, at cremen får det til at "krakelere", fordi produkterne ikke kan arbejde sammen. Her spiller det så godt sammen.


Udover ultimativ forkælelse til huden udlover jeg også 2 af mine all time favoritter til håret - nemlig OGX-serien hydrate og defrizz med Kukuí oil bestående af en shampoo og en conditioner. Sættet egner sig så godt til det meget kolde vejr lige pt., der slider godt på håret. Det her med det skiftende fugtige vejr udenfor og det tørre indendøre, varmen under huen og retten på håret dagen igennem pga. bl.a. blæsten (eller er det bare mig?), det sætter sine spor. Derfor er jeg glad for denne serie, som jeg faktisk også har elsket i sommermånederne, hvor varmen, klor, saltvand mv. også slider på lokkerne. Så ja, faktisk er det en serie, der kan anvendes hele året rundt, og som jeg gerne bruger, når mit hår har brug for ekstra fugt, pleje og "tæmning" - hvis mit hår bliver meget flyvsk, statisk og ustyrligt, så kan den her serie altså noget. Faktisk er det helt tilbage i maj 2016, at jeg anbefalede Kukuí-serien her på bloggen første gang, og jeg må jo indrømme, at den stadig er blandt mine foretrukne hårplejeserier.

Serien fås bl.a. hos Matas, hvor jeg har set, at de pt. kører med 2 stk. for 150 kr. - og det gælder også alle deres lækre olie sprays - som jeg absolut også kan anbefale.


For at deltage i konkurrencen skal du hoppe ind på min instagram @carmadk og finde konkurrencebilledet.

Held og lykke!

Den heldige vinder trækkes tirsdag d. 6. marts kl. 20:00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg