mandag den 3. september 2018

Godt for ørerne

/Reklame/

Jeg har længe savnet det perfekte trådløse headset til mine træninger, og efter at jeg også begyndte at gå flere ture samt cykle med musik i ørene, så ledte jeg mere intenst efter det perfekte sæt. Jeg kunne dog ikke helt komme til enighed med mig selv om, hvad det skulle være for et. Da jeg så begyndte at lytte til lydbøger på mobilen også, så blev jeg godt træt af, at rende rundt med mit headset med den dumme ledning nærmest dagen lang. Den var bare i veje hele tiden, og når jeg til træning skulle skifte mellem øvelserne og har brug for at tage musikken ind og ud af ørene hele tiden, så blev jeg træt.. Jeg måtte finde en trådløs udgave. Men de fleste er så pokkers store, øredutterne fylder for i mine små øre eller også, så er de simpelthen så pricey.


Så jagten gik ind på et elegant trådløst headset i god kvalitet men til en fair pris - men god lyd, små øredutter og alsidig anvendelighed. Jeg vil bruge det til såvel hverdag som til sport. Til en hyggeaften derhjemme i sofaen, en cykeltur i regnvejr, en lang gåtur og til hård træning. Hos TABLETCOVERS.DK fik jeg en rigtig god vejledning og flere muligheder præsenteret. Mit valg faldt på dette Huawei Bluetooth Sports Headset. Der var mange gode bud på trådløse headsets at vælge imellem, men dette par lovede bl. a. ultra klar lyd og god pasform og komfort i ørene. Om jeg fik det? Ja, tak! Uden overdrivelse så har jeg aldrig i mit liv prøvet et headset, jeg har kunne holde ud at have i mine ører i længere tid af gangen, og her oplever jeg ikke den mindste gene. Jeg har haft dem i ørene i et par timer i streg uden den mindste irritation. De sidder så godt.

De kommer med fire forskellige størrelser af "gummidutter" til at skifte med, og det er super smart. Nu har T og jeg hvert vores par, og faktisk så bruger jeg medium pt. - uden at mærke til dem! Og jeg som aldrig har været glad for at bruge headset. Eks. så er det, der følger med til iPhones noget af det værste, jeg nogensinde har prøvet. Det giver mig simpelthen så ondt i mine ører. Jeg bliver helt øm efter bare 5-10 min. De passer slet ikke ind i mine ører - de er alt for store og har desuden en forfærdelig pasform. Dem her fra Huawei er noget helt andet. Jeg troede slet ikke, at det kunne være så godt. Og jeps, de overgår endda også mit Bose headset.


Herudover er Huawei headsettet udstyret med svedsikre egenskaber, der gør, at det snildt kan anvendes i alt slags vejr og til alle slags træninger, uden at det går udover lyden eller headsettet. Det er både vind- og lydisolerende. En ekstra god bonus, der fik mig til at vælge dette headset er, at det har en batterilevetid på op til 11 timer og en standbytid på 240 timer. Det er så godt! Når det skal lades op, så kan det bare plottes i mobilopladeren med det medfølgende stik (der er micro-USB opladerport), og det tager ikke længe før, at det er fuldt opladet. Hertil har det både integreret mikrofon, og der er mulighed for, at man på headsettet kan både regulere lysstyrken, tænde og slukke, besvare opkald og afspille samt pause lyd.

Jeg har umiddelbart intet negativt at kunne sætte en finger på ved headsettet, trods jeg har udsat det for alskens prøvelser. Det har indtil videre bestået alle mine tests, og det har, udover de førnævnte prøvelser derhjemme i sofaen, cykelture i regnvejr, lange gåtur og hårde træninger, også klaret togture, flyrejser, solbadning, telefonsamtaler, musik, lydbøger og skypesamtaler. Og det virker bare upåklageligt. Så jeg anbefaler gerne headsettet til andre med en lille klapsalve til!

Tip: Hvis du mangler noget lækkert mobiltilbehør, kan jeg fortælle, at TABLETCOVERS.DK også står bag sitet MOBILCOVERS.DK, der har et ufatteligt stort udvalg og virkelig virkelig gode priser, alle de fede brands og simpelthen bare alt mellem himmel og jord, man måtte kunne ønske sig til mobillos (jeps, der sneg sig lige et Polle-ord ind).



For god ordens skyld nævner jeg, at dette er et sponsoreret indlæg. Det skal forstås på den måde, at jeg har modtaget produktet til test, men holdningerne og det fremlagte er helt mine egne. Jeg bliver ikke betalt for at skrive dette indlæg, men ønsker at dele min uforbeholdne ærlige mening med jer omkring min oplevelse af produktet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg