fredag den 16. november 2018

eBay-tip: Genanvendelige kaffekapsler

I har talt og efter en afstemning på min IG, ville de fleste af jer se mine seneste køb fra eBay. Dem har der også været en god del af de seneste dage, så here it goes. Måske nogle af jer kan blive inspireret af lækre sager, der måske/ måske ikke kan nå frem inden jul. Det er nok lige på vippen, men jeg har satset, da jeg godt kunne tænke mig at bruge nogle af dem til kalendergaver, spillegaver mv.



Den første ting jeg vil vise er dog til os selv herhjemme, og det er disse super smarte genbrugelige kaffekapsler, hvor jeg har fået 3 stk. til knap 16 kr. inkl. fragt. Disse passer til vores Dolce Gusto kapsel kaffemaskine og fungerer således, at man simpelthen bare fylder pulverkaffe, kakao eller te i kapslerne og kan bruge dem igen og igen. Dét er altså genialt, hvis du spørger mig. Jeg tænker, at man sparer en hel del på den måde. Men bedst af alt så giver det mig mulighed for at lave endnu flere slags te, end jeg kan finde kapslvarianter og uden at skulle bruge elkedel og tebreve. Og ja, så kan vi bruge en anden kapsel til kaffe- og en til kakaovarianter. Jeg glæder mig til at prøve dem af og give jer en tilbagemelding herpå.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg