mandag den 1. oktober 2018

Septembers tømte produkter

Hvis du også er glad for beauty, ligesom jeg, så følger du måske allerede Charlotte bag hverdagsblush og hvis ikke, så kan jeg kun sende mine varmeste anbefalinger hendes vej. Hun er meget inspirerende og laver nogle rigtig gode anmeldelser af alkens beauty produkter, så hvis man er in to den type indlæg, så er hun værd at følge. Hun har også en IG; @hverdagsblush

Jeg er blevet inspireret af hende til at begynde at lave nogle "månedens tømte produkter"-indlæg. Som jeg så hende skrive til en kommentar på et af hendes posts i dag, så er det også tilfældet hos mig, at jeg alt for ofte begynder på alt for mange forskellige produkter på en og samme tid. Det gør, at jeg har mange åbent på samme tid, og beauty produkter har jo en holdbarhedsdato og kan derfor ikke bruges så længe efter åbning, som mange tror. Derudover så fylder det godt op, når man bliver ved at købe og prøve nyt, og man når måske heller ikke at få prøvet et produkt ordentligt, fordi man ikke tager sig den nødvendige tid til, at virkningen kan få lov at træde ind. Så jeg har startet min mission med at tømme produkter, og herefter kommer jeg med en lille anmeldelse af jer, der således også kan være mere velovervejet, da jeg har bruget de/de givne produkter helt op og derfor har et bedre vurderingsgrundlag.

Nu ramte vi oktober og gennem september måned, har jeg samlet de produkter, jeg fik brugt op måneden igennem. Det blev ikke til mange i denne omgang, men jeg har en masse, der er liiige ved at være tomme, så i kan glæde jer til flere produkter i oktobers indlæg.

I september fik jeg tømt disse....


... Lovena volumen hårlakken er en fast del af min daglige hårstyling og med god grund. Den kan købes i min lokale Netto, lige overfor min lejlighed, til blot 14 kr., og den gør sit job helt udemærket. Faktisk er jeg særligt glad for, at den ikke er lige så klistret eller "voldsom" i lugten som mange andre hårsprays. Den giver et godt hold og får i flere varianter. Pt. veksler jeg gerne mellem volumen og vitamin. Jeg oplever nu ikke rigtig nogen forskel på de to.

... E.L.F. concealer pudderen kan jeg ikke længere finde. Den er formentlig udgået, men jeg har nu også haft den i lang tid, da den er noget drøj i brug. Jeg har brugt den til særligt mørke pletter i forbindelse med urenheder, da den flot kan gå ind og lysne, mens den er meget let at bruge. Den lægger sig flot på huden uden at blive for "masket" eller at "kage".

... Juhldal Face Cream No. 4 AntiPollution er en af mine favoritter fra Juhldal, og jeg har haft købt et lille lager hjem, da jeg sidst var ved at løbe tør. Jeg opdagede nemlig, at den pludselig ikke var til at få fat på. Nu har jeg brugt den sidste op, og er lidt i tvivl om, hvorvidt den stadig kan fås. Men jeg må lige forbi min Matas eller søge lidt rundt på nettet på et tidspunkt. Her i efterårs- og vinterperioden plejer jeg dog at bruge en federe og mere fugtgivende creme. Denne oplever jeg, er bedre til sommeren. Tilbage i 16 skrev jeg et indlæg om min oplevelse med No. 4 serien.

... Batiste Heavenly Volume er en lækker tørshampoo, jeg har købt et par gange efterhånden. Men jeg må sige, at jeg gang på gang bliver skuffet over, hvor lidt der er i produktet. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg oplever, at Batiste produkterne holder noget kortere tid end andre tørshampoo-mærker, selvom jeg nu ikke synes, at jeg bruger mere af produktet hver gang. Volumeneffekten ved denne shampoo er ikke den bedste, og jeg savner deres XXL volumen variant. Denne er ikke til sammenligning. Tørshampooeffekten er dog upåklagelig. Men jeg må sige, at jeg, efter at XXL Volumen varianten udgik, stadig leder efter en ny favorit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg