onsdag den 4. marts 2020

Februar månedes tømte produkter

Jeg har gjort det et stykke tid på min insta, men nu synes jeg, at jeg vil begynde at gøre det til en mere fast tradition, end det hidtil har været - og at få det med fast her på bloggen. Jeg taler om #månedenstømteprodukter - som navnet siger, så er det simpelthen et billede af emballagen fra de produkter, jeg har fået tømt i løbet af måneden. 

I februar er det blevet til nedenstående...



Hvorfor?
Fordi jeg selv faldt over konceptet på IG og fandt det sjovt. Ikke nok med at det motiverer mig til at få brugt nogle produkter helt op, inden jeg får åbnet en masse og til sidst har et hav af produkter stående, der blot bliver dårlige - de holder jo ikke evigt, når de først er blevet åbnet (det gør de nu heller ikke uåbnet). Så giver det mig også mulighed for at få gennemtestet nogle produkter, som jeg herefter har et bedre vidensfundament at give jer en ærlig anbefaling på baggrund af.

Så hvad med februars produkter?
Jo, i denne måned er det blevet til lidt af hvert. Hvis vi starter fra venstre mod højre, kan jeg fortælle, at de første tre produkter, hårsprayen fra Biocura, tørshampooen fra Got2be og parfumen Nature's sexy, ikke kommer blandt mine favoritter.
  1. Parfumen har en dejlig duft og til prisen holder den rigtig fint - den minder faktisk en del om og kan købes til få kr. i bl.a. Bilka og Føtex. Men jeg er nok bare blevet lidt træt af den og trænger til noget mere let. Faktisk er jeg blevet ret sensitiv mht. parfumer og, der skal ikke meget til, inden jeg synes, de dufter af for meget.
  2. Tørshampooen synes jeg blot har en meget let effekt, og når jeg har brug for tørshampoo, har jeg brug for mere virkning. Så kan man jo bruge det tilsvarende mere, hvilket jeg også gjorde, men det fik naturligvis bøtten til at blive tom i løbet af 0,5. Den ligger dog i den billige ende; 19 kr. i Normal.
  3. Hårsprayen synes jeg bare ikke, havde det hold, jeg har brug for til mit hår. Men er man til et let hold, kan denne være en mulighed. Jeg mener, den er fra Aldi.
Nu til de lidt sjovere: 
  1. Jeg har altid været stor fan af BioOil, der virkelig kan fugte min hud igennem og bare gør noget seriøst godt for min allergi og sarte hud. Det er en mangeårig kropsolie-favorit hos mig, og det spår jeg, at den bliver ved at være.
  2. Sanex intimsæben er også et hit. Den er skånsom og god samt til meget favorable priser. Jeg køber ofte mine i dagligvarebutikkerne.
  3. Hårkuren har jeg fået af min mor, der havde købt en Garnier hårfarve, hvori denne fulgte med. Det er en blå-kur, der trækker gyldne toner ud af håret, og det er altså min favorit. Jeg har prøvet mange mærker gennem årene, men denne, der er med i hjemme-hårfarvepakkerne, kan altså noget helt særligt, og den gør mit hår så utroligt blødt.
  4. Sanex roll-on deo er altid en favorit hos mig. Den køber jeg tit i dagligvarebutikkerne eller i Matas, og det er ikke sjældent, at de kan findes til rigtig gode priser. Den holder, hvad den lover og dufter ikke for kraftigt, men er dejlig neutral og ikke hård ved huden.
  5. Caudalie dagcremen er ganske let i konsistensen og har fungerer udemærket til mig. Jeg har fint kunne tåle den, og den er blevet let absorberet af min hud. Men.. ja, that's it. Jeg er svær at imponere ift. dagcreme, da min hud er ret "kræsen" og let fedter men samtidig er meget tør.
  6. Ecooking dagcremen er også ganske lækker og noget tykkere i konsistensen end den fra Caudalie. Den giver et fugtboost uden lige. Men som sagt er min hud til den fedtede side i t-zonen, og det har ikke arbejdet særligt godt sammen med denne dagcreme. Så derfor har jeg faktisk brugt den som natcreme i stedet, hvilket har været ganske udemærket. Jeg er ret vild med Ecooking produkter, da de indeholder nogle rigtig gode virksomme stoffer, og min hud suger det til sig!
  7. Det samme gør sig gældende med den lille prøve på e-vitamin boosteren fra Ecooking, der lagde sig let og lækkert på huden og var absorberet af huden på 0,5. Det er lige præcis det, jeg synes, en booster skal. Den kunne jeg faktisk godt finde på at købe som full size og få prøvet ordentligt af over en længere periode.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg