mandag den 5. maj 2014

Super move: Side Slimmer

Godmorgen derude!

Jeg vil lige hurtigt komme med en anbefaling til en skøn øvelse, du kan lave både derhjemme eller i centeret. Du kan selvfølgelig også hoppe ud i det fri og nyde solen imens. Øvelsen kræver dog vægt, for at det rigtig giver pote - i starten brugte jeg dog ingen vægte, til jeg havde vænnet mig til øvelsen. Den træner core-musklerne og specielt i min ryg og sider (og lidt i mavemusklerne) kan det mærkes. Det er naturligvis vigtigt, at man sørger for at spænde godt op og komme helt op og helt ned i nogle kontrolerede bevægelser. Og kan man det - så synes jeg virkelig, den giver pote! Jeg bruger pt. 3 kg. håndvægte og tror der går lidt, inden jeg kan rykke op. Dertil nyder jeg mine nye handsker, der give et rigtigt godt greb på vægtene.

Sideslimmer-øvelsen finder du her.
3 kg. håndvægte kan købes her til 99 kr.
Mine fantastiske og billige handsker kan findes her (ebay) til kun 27 kr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg