onsdag den 18. juni 2014

Ebay: Ankommet, afventer og ønsker

Ankommet

Har lige fået denne fine mobiloplader med ledning på 3 meter, almindelige stik samt et til bilen. Den virker indtil videre upåklageligt og så ser den rigtig fin ud i stedet for min klodsede sorte, der fulgte med mobilen, den den blev købt. Jeg havde brug for en ekstra lang ledning pga. afstanden mellem sengen og stikkontakten og så ville jeg gerne finde en hvid, da den ville blende lidt bedre ind med min hvide væg og hvide vindueskarm. Fandt dette fine sæt for blot ca. 25 kr. inkl. fragt.


Afventer

En fin laptop sleeve i en lækker lyserød farve til kun ca. 26 kr. inkl. fragt. Sleeven fåes også i mange andre farver, som I kan se på billedet. Jeg overvejede også den sorte og den grå, men det er jo sommer, så det blev den lyserøde ;)


Jeg har også bestilt nogle leggins med jeansmønster/-tryk, som jeg har læst at andre anbefaler. Der er vidst to forskellige typer af disse på Ebay og så vidt, jeg kan læse, så er de tynde af dem rigtig dårlig kvalitet, så det er de tykke, man skal vælge - og de skulle have en super kvalitet og pasform. Derfor klikkede jeg dem her hjem, som jeg fandt direkte på linket her til ca. 34 kr. inkl. fragt. og det var de blå, jeg valgte :)


Sidst men ikke mindst har jeg klikket 100 svampe hjem. Ja, spændende lyder det ikke. Men de skulle være det sande vidundermiddel, i følge de anmeldelser jeg har læst fra andre, der også har klikket den hjem fra Ebay. Faktisk står jeg ikke lige og mangler dem, men hvis de er så gode, som folk skriver, så skal de da prøves af på pander, bilen, skoene mv. Man får som sagt 100 stykker (har også set pakker med færre i) og til kun ca. 41 kr. inkl. fragt lige her.


Ønsker

Chiffon top, ca. 38 kr. inkl. fragt lige her.

30 stk. Sweatpads til ca. 16 kr. inkl. fragt lige her.

Fake Marc by Marc Jacobs til ca. 44 kr. inkl. fragt lige her.

Beige stråhat til 15 kr. inkl. fragt lige her.

Blomsterhårbånd for ca. 6 kr. inkl. fragt lige her.

Rosaguld farvet ur til ca. 39 kr. inkl. fragt lige her.

Victorias Secret - lignende bikini til ca. 60 kr. inkl. fragt lige her.

Black mask mod bl.a. hudorm til ca. 20 kr. inkl. fragt lige her.



........ Og der er faktisk en hel del mere på min watch list lige pt., men det må I have til gode at se :) Jeg håber, der var lidt inspiration at hente for jer. I er mere end velkommen til at komme med anbefalinger, hvis I selv har nogle af tingene eller bare gerne vil anbefale et andet rigtig godt Ebay-fund :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg