mandag den 16. juni 2014

Hvilken gyngestol skal jeg vælge?

Har gået og ventet på, at Lakeland Furniture fik deres smukke og billige Eames gyngestole på lager igen i flere farver og nu er det jo svært at vælge. Så hvad synes I?





Selvom jeg er ret vild med den dæmpede blå i midten af billedet ovenfor, så tror jeg måske, at jeg vil blive mest glad for en sort eller en hvid til min enkle (og ellers farveløse) indretning. Og af de to, så hælder jeg nok mest til den hvide, da resten af mine møbler er sorte og det tynger min lejlighed ret meget, så den virker mindre. Men er lidt i tvivl om, hvorvidt den vil se godt ud i hvid med et lammeskind i - og når resten af mine møbler er sorte. Ak ja, livets store dilemmaer ;) 


Hvad synes I? Black or white? :)


Men hjem skal en af disse skønheder altså. Jeg har været forelsket i dem like forever :) Og til under 450 kr. (Op mod orginalen til 4.342 kr.) så kribler det helt i fingrene for at få den hjem! Det er jo naturligvis replicamøbler derindefra, men det er lækker kvalitet - se evt. min tidligere indlæg, hvor jeg har fået en anden smuk stol hjem og bestemt kan anbefale servicen derindefra.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg