torsdag den 21. november 2019

Lækkert lingeri er altid en god gave

Reklame for Hunkemöller

Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker luksuriøst lingeri og i mange år har været særligt begejstret for bl.a. Calvin Klein, når jeg skulle shoppe undertøj. Men på linje hermed står altså også Hunkemöller - som jeg har holdt meget af i mindst lig så mange år. Hunkemöller er min favorit lingeriforretning, så da jeg blev spurgt, om jeg ville samarbejde med dem omkring dette indlæg, blev det et rungende "Ja!" fra mig. Efter min helt ærlige mening, så er Hunkemöller et alletiders brand med talrige butikker rundt omkring, gode kvaliteter og hertil også gode priser. Jeg synes altid, at jeg kan komme ud fra en af deres butikker med et rigtig godt køb. Hvad enten det er nyt lingeri, nattøj, træningstøj, fine strømper eller eksempelvis hyggetøj. Jeg er vild med, at man i deres butikker, for ikke også at glemme deres webshop, altid kan finde både noget af det søde, det praktiske, det sexede og det smarte - ikke at det ikke kan være flere af disse på en og samme tid. Se blandt andet deres samarbejde med smukke Doutzen, hvor der virkelig er kredset for detaljerne og skabt de skønneste styles under navnet Doutzen Sotries.

Og så er jeg begejstre for, at de har så fint et udvalg af størrelser. Eksempelvis synes jeg ofte, at jeg ender i en blindgyde, når jeg skal købe bh'er, da jeg ofte ikke kan få den kombination af en lille omkreds og en større skål, som jeg har brug for. Det kan jeg hos Hunkemöller! Og hvis ikke de har størrelsen hjemme, så har jeg kun oplevet, at de er søde til at tilbyde at bestille hjem til en. Generelt har jeg været meget tilfreds med den service, de yder i butikkerne. Herudover er deres hjemmeside ganske overskuelig, og der er altid noget nyt og spændende at gå på opdagelse i. Hvad enten det er nogle af deres nye samarbejder, som eksempelvis med Doutzen som nu, eller specifikke kategorier som blandt andet den Noir kollektion de har lige nu.

Nu hvor julen snart står for døren, har min mor været tidligt ude og bedt om ønskesedler. Eller not really - hun plejer altid at bede om dem i god tid, og jeg forstår hende godt. Der er intet værre end at skulle stresse over julegaverne, som ellers skal være sådan noget, man går og hygger sig med at finde. Derfor har jeg naturligvis været omkring Hunkemöllers webshop, og jeg kan godt afsløre, at jeg hurtigt fik fyldt nogle ønsker på den seddel. Se bare lige nogle af disse favoritter


Dette smukke velour sæt


Disse cool sportsleggings


Mine favorit strømperbukser


Smukke braletter som denne

Btw så er der gode rabatter at hente på flere kategorier hos Hunkemöller lige nu. Du kan hurtigt få et overblik på denne side https://www.hunkemoller.dk/rabatkoder




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg