tirsdag den 3. december 2019

Ideer til kalender- og adventsgaver til ham

Nu er vi allerede godt igang med december. Men tiden løber afsted for mig lige nu, og jeg kan ikke helt forstå, at december allerede er begyndt. Det er nok fordi, der er så meget andet om ørerne på mig lige nu. Men det er så vigtigt alligevel at stoppe op, sætte tiden på pause og nyde julen!

Derfor har jeg besluttet mig for, at jeg vil hygge lidt ekstra i aften med at pakke T's resterende 3 adventspakker ind med julemusik kørende i baggrunden, tykke strikkede strømper på og en lækker chai latte i koppen. Så skønt!


I den forbindelse kom jeg i tanke om, at jeg jo havde lovet at dele de mange gode forslag jeg fik fra jer på min IG, da jeg spurgte til ideer til adventspakker. Så hermed er en liste over alle de mega gode ideer, i er kommet med. Tusind tak for dem! Jeg kan godt afsløre, at T's pakker indeholder nogle af de rigtig gode forslag nedenfor. 
  • Sød julechokolade
  • Slik
  • Oreo chokoladejulekalender
  • Skrabejulekalenderen fra Quick
  • Massageolie og en "kupon" til massage af dig
  • Hans favorit proteinpulver
  • En god hårvoks
  • Noget værktøj han mangler
  • Underbukser
  • Trøje
  • Noget til intim hygge med dig
  • Deo
  • Ansigtscreme
  • Barberblade
  • Barberskum
  • Kropssæbe eller ansigtsrens
  • Skindhandsker
  • Parfume
  • Strømper
  • Kærlighedskort
  • Kasket
  • Juleøl
  • Portvin
  • Ansigtsbehandling af dig
  • Biobilletter til ham og en kammerat
  • En middag med store bøffer, hvor han ikke skal lave noget
  • Morgenkåbe
  • Et bilblad
  • Et abonnement til Netflix eller anden tjeneste
  • Et Playstationspil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg