torsdag den 20. februar 2020

Fabruary Favorites

Ved reklame er dette angivet i linkteksten

Februar er allerde godt i gang, og selvom jeg syntes, januar sneglede sig afsted, er jeg stadig overrasket over, hvor hurtigt denne måned indtil videre er gået. Men der er også fart over feltet på alle fronter herhjemme. Derfor nyder jeg ekstra meget at have planlagt mig selv en lille stund nu her, hvor jeg kan fordybe mig i at finde månedens favoritter frem til jer. Det er et godt mix af lækre sager, og jeg håber, at det kan være til inspiration for nogle af jer derude.
Det er naturligvis ikke min hensigt at opfordre til overforbrug men blot at dele nogle af mine fund og ønsker med jer derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg