lørdag den 20. juni 2020

Praktisk og pænt til både hygge og hverdag

Reklame for Hunkemöller

Herhjemme er den "normale hverdag" igen ved at vende tilbage efter lockdown perioden. Jeg har været tilbage på jobbet i 3 uger nu, T noget længere, og det er egentligt ok. Jeg trivedes med hjemmearbejdet og savner lidt den ekstra tid, muligheden for ro og fordybelse samt, at T og jeg kunne være mere sammen. Men det er også rart at se kollegaerne igen og lidt nemmere lige at kunne drøfte noget ansigt til ansigt, fremfor at skulle ringe. Mange ting er på mange måder vendt tilbage til normalen. Men der er naturligvis stadig en masse forholdsregler, vi må tage - og det går også nok. Heldigvis er vi sunde og raske og vi passer på hinanden.

Vi har også valgt, at vi står ved vores beslutning om at blive i Danmark denne sommer. Selvom grænserne nu er blevet åbnet igen. Vi har ikke lyst til at løbe en større risiko, og så har vi det egentligt også meget godt med vores beslutning om at se noget mere til vores eget dejlige, smukke land. Så hvis du har en god anbefaling til en by eller en ø, der bare må opleves her i vores skønne danske land - så lad mig endelig høre! Vi er i gang med at brainstorme og overvejer at tage på telttur - dét er nemlig længe siden, vi har prøvet det.

Blandt andet i den forbindelse har jeg set nærmere på, hvad jeg egentligt har at sove i - cause you know… Hvis man ligger der udenfor, og måske man skal ud om natten og ja.. Lige nu er det lidt forskellige, hvad jeg sover i, og oftest bliver det bare en blød top. Men særligt når sommeren står for døren, plejer jeg at føle mig udfordret. Jeg får det let for varmt, når jeg skal sove og synes, at det kan være svært at holde ud, at have noget på, der sidder for meget til. Men jeg har faktisk fundet nogle rigtig gode bud på nogle - tilmed meget smukke - styles frem af nattøj / hyggetøj / loungewear (de kan bruges til lidt af hvert, hvis du spørger mig - og det gør det jo bare endnu bedre) fra Hunkemöller.

 
Shortsene findes i et hav af farver og er lige nu på tilbud!
Det samme gælder de smukke toppe med flotte blondedetaljer.
 
Et sæt som det her ville jeg jo godt kunne finde på at gå rundt derhjemme i. Jeg synes, at det er ret elegant og samtidig også ret stilrigtigt i forhold til, hvad der er fremme lige nu. Sæt er jo super populært og det her emmer af luksus boheme, hvis du spørger mig. Måske jeg ville synes, at shortsene var en tand for korte til den brede offentlighed - for mig at gå rundt i. Men det handler jo bare om, hvad man vil have det godt i. Toppen kunne jeg absolut godt se mig selv bruge til hverdag også. Den vil virkelig kunne pifte et ellers lidt kedeligt sæt op med nogle flotte detaljer.
 
 
 
Det er faktisk lidt de samme vibes, jeg får, når jeg ser disse pyjamasbukser. De er jo utroligt flotte! Og hang de i en tøjbutik som almindelige "hverdagsbukser", ja, så havde jeg faktisk også syntes det. Udover at de jo bare er utroligt komfortable - som natbukser, for det er jo netop, hvad de er - så ville de da også bare se drøn godt ud med eks. en let hvid skjorte til både festligere lejligheder som mere afslappet hverdagssysler i det danske sommerland. Jeg er i hvert fald fan!
 

Både den fine pyjamastop med den cool "knot tie" og de cute pyjamasshorts med flæser fås, som en masse andet, også på tilbud lige nu hos Hunkemöller og her tænker jeg ikke, at man vil kunne gå galt i byen. Sættet her er tilpas casual, dækkende, blødt og fint til at kunne agere nattøj i enhver situation - hvad enten du overnatter ved svigerfamilien, skal til sleep over hos veninderne eller skal bruge et go to sæt til derhjemme. Og igen tænker jeg, at hvis jeg så dette sæt hænge som dele i en tøjbutik, ville jeg aldrig skyde det til at være nattøj. Både som sæt, shortsene alene og toppen alene ville sagtens kunne bruges som del af et lækkert sommer outfit. Eller er det bare mig?

Jeg er vild med, at kvaliteten er så lækker, blød og åndelig - da det jo er nattøj, men at designet ikke skriger det på en sådan måde, at disse styles ikke også vil kunne bruges som del af sommerens tøjsæt. Det er da mega praktisk! Måske særligt, hvis man som jeg overvejer en telttur til sommer, hvor pladsen i tasken godt kan være trang - så er multifunktionelt tøj altså bare en sikker vinder!
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg