søndag den 21. februar 2016

Hustanker


Som nogle af jer måske ved, så er kæresten og jeg begyndt at kigge på hus. Kun i det små. Der er jo stadig noget tid til, at jeg er færdig med studiet og vi vil flytte i noget større. Men vi kan jo slet ikke lade være med at kigge lidt rundt omkring og især også for at få inspiration samt en idé om, hvad det er, vi gerne vil gå efter. Der er enormt mange ting at få styr på og blive enige om. Overraskende nok så er vi faktisk utrolig enige om det meste mht. vores drømmehus, men en ting jeg stadig skal have ham overtalt lidt til er et fint anneks i haven. Han kan ikke helt se, hvorfor man skal have sådan et, men jeg synes bare, at det er så super fint og hyggeligt og så tænker jeg da også, at det kan være brugbart, når man får gæster på besøg; til hygge eller som deres overnatningsplads. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og er faldet over et par rigtig fine bud. Det er dog vigtigt, at det passer til resten af huset, så vi må lige vente lidt med at bestille. Men jeg synes faktisk, at Bygma har nogle rigtig gode bud herpå og til gode priser ikke mindst.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg