fredag den 5. august 2016

Forelsket i H&M's udsalg + Gratis fragt

Har forelsket mig i lidt af hvert hos H&M, der pt. kører stort udsalg og har gratis fragt - så jeg overvejer virkelig et par af tingene eller to ;) Koden til gratis fragt er: 3543 og gælder til og med søndag. Alle disse sager er faktisk fra deres udsalg lige med undtagelse af de hvide kanvas sneakers, der til gengæld kun koster 80,-. Alle disse lækkerier koster tilsammen knap 1.550 kr. og så er det med ca. 50% rabat i gennemsnit for alle 14 ting. Det synes jeg, er alt for vildt. Tænk engang over, at der er 5 par sko i blandt, hvoraf det ene par er i ægte læder. Derudover er der også et bælte i ruskind. Det er jo alt for billigt og alt for lokkende!

Men jeg burde måske nok spare lidt i stedet for at shoppe, nu jeg snart skal afsted på ferie.. Åh.. Livets svære valg. Der er jo nogle af tingene, jeg næsten er Nød til at anskaffe mig.. Deriblandt 3 par af skoene - selvom jeg faktisk har alt for mange stilletter, som jeg alt for sjældent bruger. Ups.. What to do?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg