søndag den 28. januar 2018

Status på januar

I januar måned 2018 har jeg...


  • ... brugt lidt for mange penge. Altså der har jo været udsalg ik? Men måske jeg er kommet til at købe lidt for mange ting, som jeg egentligt godt ved, at jeg ikke kommer til at bruge. Men.. så var der jo eks. lige en jakke til -70%, og det er jo så billigt, at det næsten er dumt at sige nej ik? Og dog.. Let's be honest.. Jeg har igen i år købt liiidt for meget. Er jeg den eneste?
  • ... indtil videre trænet 13 gange i fitness. Og det er jeg egentligt godt tilfreds med. Jeg synes selv, at jeg har måtte springe en del træninger over pga. smerter. Men når jeg ser, at det alligevel er blevet til 13 gange, så er jeg nu meget godt tilfreds. Desværre har resten af DK's befolkning også trænet en del her i januar, som hvert år, og det har kunne mærkes på mængden af mennesker i centeret. Jeg glæder mig sådan til, at det stilner af igen.
  • ... arbejdet en del over. Jeg har allerede 14 timer i overskud for bare denne januar måned. Og jeg synes endda, at jeg er bagud med flere projekter og har måtte "tvinge" mig selv hjem flere dage, selvom jeg godt liiige kunne have taget en time mere for at færdiggøre noget.
  • .... spist meget blandet. Hvis jeg selv skal sige det, så holder jeg en rigtig sund livsstil, hvor der dog også er plads til lækkerier ind imellem af den mere usunde slags. Men for mig handler sundhed om balance. Dog er balanceskålen nok tippet en smule mere, end den plejer her i januar. For der er da røget ekstra med chokolade mv. indenbords.. Ingen januarkur her. Sukkeren har jeg dog ikke helt så godt af, så jeg tænker, om ikke jeg burde skære ned igen.
  • ... ikke været helt på toppen. Som i måske læste i mit indlæg omkring smerter og januarfortsætter, så har min krop det ikke helt godt for tiden. Nu venter jeg bare på at skulle på sygehuset midt i februar, og så er jeg ret spændt på, hvad de finder ud af. Jeg må også indrømme, at jeg er lidt bange for, hvad der mon er galt. Jeg synes, at smerterne er meget slemme nogle dage, og det gør mig lidt nervøs for, hvad der mon er galt og hvad fremtidsudsigterne er.
  • ... fået solgt en smule ud af mine mange ting og sager. Det er ikke blevet til helt så meget, som jeg måske kunne håbe. Men det er da blevet til lidt hist og her, når jeg har fået lagt noget på Tradono. Men jeg overvejer lidt, om jeg måske også skulle til at gøre brug af andre salgssteder som eks. Facebookgrupper, min instastory eller Trendsales. Er der noget, du har særlig god erfaring med?
  • ... ikke haft helt succes med min hud, selvom jeg har gjort alt for at den skulle få det bedre. Den driller stadig i stor stil, og jeg ved snart ikke, hvad jeg skal stille op. jeg håber, at februar bliver bedre, og at vejrskiftet ikke bliver lige så voldsomt, da det ser ud til, at min hud især reagerer på temperaturskift og fugtighed. Det påvirker åbenbart min allergi mere, end jeg lige troede, og det er nok også fordi, at jeg cykler så meget, som jeg gør pt. Men cyklingen er bare så godt for mig og min krop, så jeg håber, at jeg kan gøre noget mere aktivt for at forbedre min huds modstandsdygtighed på anden vis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg