fredag den 29. juni 2018

Hemmeligheden til lange vipper og super billig shopping

/Reklame/


Black Friday? Nu? Jamen er det ikke først sent på året? Jo, men faktisk så er Cocopanda på forkant og har startet en lille snigpræmiere allerede nu med deres "Sommerens svar på Black Friday". De giver minimum 25% på hele butikken - dog med undtagelse af Exuviance, Dermalogica og Olaplex, der sælges med op til 20% rabat, Moroccanoil, Estee Lauder, Ole Henriksen og Biotherm der sælges med op til 10% og det samme gælder nyhederne med op til 10% rabat. Derudover har de nogle helt vilde priser på særligt udvalgt produkter, der derfor sælges max 2 af pr. kunde og der er special offers som eks. en Sheal pudderbørste til kun 20 kr. ved køb over 499 kr.

Det gælder kun indtil midnat idag - altså fredag d. 29/6, kl. 23:59 - så hurry up! Don't miss out!

Og og og.. Fordi i følger med på bloggen, så skal i da forkæles lidt, så i får gratis fragt ved køb over 199 kr. ved brug af rabatkoden: BLACK

Så hvis du mangler en studentergave, nyt og lækkert sommerlir, lækre beautysager til ferien eller at få fyldt op af alle favoritterne derhjemme, så er det nu, du skal slå til og skynde dig at bestille inden midnat.

Selv tænker jeg, at jeg vil ind og lure efter brormands fave parfume som en ekstra lækker surprise til hans studenterfest, mine all time go to tørshampoo fra Batiste (jeg køber gerne et lille lager hjem), rejsestørrelser til sommerferien, vippe- og brynfarve (et must her til sommeren) og så måske også lige få prøvet nogle spændende øjen- og læbemasker af. Der er bare så meget, der lokker - så hvem ved, om der ender med at komme mere i kurven?

Btw så er castor olien på billedet virkelig bare helt fantastisk som bl.a. vippepleje. Husker du at pleje dine vipper, når de nu udtørres en del af make-up og makeupfjerner? Jeg giver gerne mine en omgang olie på inden sengetid. Hvis ikke hver dag så i hvertfald flere gange om ugen, og de elsker det! Jeg har aldrig haft så lange smukke vipper som lige pt., og jeg kan også mærke en markant forskel i, hvor få jeg nu taber sammenlignet med tidligere. Så er det tip givet videre - velbekomme. Og olien koster i dag sølle  34 kr. for 60 ml., hvor man jo har nærmest til forever - prøv selv! Jeg bruger den også gerne, når min hovedbund bliver ekstremt tør, samt til mine ofte (helt ømme) tørre albuer. Det er så nemt, billigt og super effektivt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg