tirsdag den 17. juli 2018

På det seneste...


... Har jeg arbejdet en hel masse. Jeg ville gerne have "sparet" lidt timer op til at kunne holde lidt ekstra fri her over sommeren, nu hvor jeg ikke har opsparet så meget som nyuddannet. Nu har jeg sparet det op, jeg gerne ville, og endda lidt til, så nu kan ferien bare komme an!

... Haft lidt for meget at se til på arbejdet. Så det har ikke været svært at spare de ekstra timer op. Desværre så tænker jeg, at jeg kører i et lidt for højt gear, til at jeg 100% kan følge med. Så jeg må nok skrue lidt ned igen. Jeg kan godt blive lidt for ivrig.

... Har jeg længtes efter at læse mere. Jeg har fået læst et par blade de sidste par dage, men derudover har jeg undersøgt lidt og fundet et par bøger, jeg vil ned og låne på biblioteket. Selvom vi har boet her i et år nu, er jeg endnu ikke blevet meldt ind på biblioteket, så det er vidst ved at være på tide.

... Har jeg haft det så nemt mht. madlavning. Fordi vi havde stort studentergilde for min bror i forrige weekend, så fik T og jeg en masse mad med hjem, og vores fryser har været fyldt med alskens godter, hvilket vi har nydt lige siden. Elsker det!

... Har jeg reddet mig en halsbetændelse. Desværre har jeg lagt noget mere syg det seneste år, end jeg plejer. Hvilket er rigtig ærgerligt, når jeg nu har et fuldtidsjob at passe og derfor må melde mig syg. Det er vidst anden halsbetændelse indenfor et år og derudover har jeg haft hold i ryggen og et slemt migræneanfald. Idag er jeg også hjemme og forsøger at få det bedste ud af dagen trods sygdom.

... Har jeg shoppet sommertøj, -sandaler og -accessories i stor stil og har lige så meget på min ønskeliste endnu. Så nu må vi se, om ikke jeg snart skal have en oprydning i skabet for at få plads til det hele.

... Har jeg overvejet, om leoprintet måske ikke også skulle finde vej til min garderobe. Faktisk har jeg den fineste leobikini, jeg endnu ikke har brugt, fordi jeg har været i tvivl, om leoprintet er for "teenage" til mig. Men hey, nu går alle jo med det!

... Har jeg overvejet, om vi skulle tage en afbudsrejse i august eller blive hjemme i DK's dejlige vejr - foruden den uge til Spanien, vi allerede har bestilt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg