onsdag den 18. juli 2018

Intelligente kosttilskud

/Reklame/


Jeg har pt. fornøjelsen af at teste to spændende produkter af fra Berthelsen, der har over 4+ års erfaring med kosttilskud. Som i måske tidligere har læst om her på bloggen eller set på min insta, så går jeg op i at få mine daglige kosttilskud, da jeg lever en aktiv livsstil og sætter min træning højt. Derfor vil jeg ikke gå ned på vigtige næringsstoffer, vitaminer og mineraler, der beriger min hverdag og mit høje niveau. Jeg tester pt. Multisport og Magcitrat, der hjælper til at give øget overskud og fokus i hverdagen, hjælper på ydeevnen samt er med til at minske muskelkramper.

Multisport indeholder 13 forskellige vitaminer, 11 forskellige mineraler og 6 forskellige amonosyrer - bl.a. BCAA. Derudover er der tilsat Omega-3, hvilket desuden sikre, at de fedtopløselige vitaminer optages bedre. Super smart! Det har jeg endnu ikke set hos andre brands. Det er simpelthen en slags "alt-i-en" produkt, der egner sig såvel til den meget aktive som den, der blot gerne vil leve sundt og gøre det bedste for sin krop. Den er for alle. Multisport er derudover med til at give mere mentalt overskud og mindske træthed.

MagCitrat er, som navnet måske også antyder, et magnesiumtilskud, der er let optageligt, og som desuden er en kombination af magnesiumcitrat og aminocheleret magnesium-bisglycinat samt B6, der hjælper på muskelopbygning, elektrolytbalance og energistofskiftet. Så igen; endnu et smart produkt, der er udviklet til ikke "kun" at være en magnesiumtablet. Derudover er disse tabletter veganske, og hjælper til at vedligeholde tænder og knogler. Og så er der også en del undersøgelser, der viser, at magnesium hjælper på søvnen.

Begge produkter er desuden laktrose- og glutenfri, og fås på bl.a. apoteker, i Matas samt på flere webshops. De er i helt almindelig størrelse, er smagsneutrale og ganske lette at sluge, så for mig er de bestemt ikke det mindste besværlige at få ned - trods jeg kan være ret "sippet" med at sluge piller. Med så smarte løsninger, som disse to produkter er, vil jeg da bestemt købe dem igen en anden gang og vil derfor også give jer mine varmeste anbefalinger med i forhold til disse to, hvis i står og skal bruge nye kosttilskud. Læs evt. selv mere på 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg