lørdag den 8. september 2018

Dress to impress

Jeg er faldet over de fineste kjoler på eBay, og det brænder lidt i mine fingre efter at klikke hver og en af dem hjem. Sikke nogle smukke sager.. skal/ skal ikke... Det eneste der pt. afholder mig fra at gøre det er, at jeg leder efter en rigtig smuk kjole til min venindes bryllup, og de her kan jo ikke nå at komme hjem indenfor et par uger - i hvertfald ikke med sikkerhed. Og T har sagt, at hvis jeg skal have mere nyt tøj, så er der noget andet, der skal ud først. Jeg hader at give ham ret i sådan nogle tilfælde, men pladsen herhjemme er virkelig ved at være knap. Jeg må (meget) snart have sorteret ud. Måske jeg smider nogle styles op til salg på min insta. Kunne der være interesse for det?

Anyway, her er de smukke sager, der måske/ måske ikke bliver klikket hjem herfra. Hvis jeg var dig og ikke havde en (alt for) fornuftig kæreste og et (stort) klædeskab med plads (findes det?), så havde jeg ikke tøvet det mindste!


  Wrap kjole med lange ærmer til ca. 84 kr. inkl. fragt



Wrap kjole med prikker til ca. 77 kr. inkl. fragt



Kort kjole med flæser til ca. 60 kr. inkl. fragt




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg