søndag den 22. juli 2018

Projekt "pænere hud" - tak

/Reklame/


Flere af jer har spurgt ind til, om jeg tager nogle former for kosttilskud, der er indenfor beauty kategorien. Og ja, jeg har gennem tiden prøvet kræfter med lidt forskellige former for beauty kosttilskud alt efter mit aktuelle behov. Lige pt. tager jeg Beauty Bears Skin, og jeg elsker dem! Måske du har hørt om ligende produkter til håret? Men disse er altså særligt henvendt til forskønnelse af huden, hvilket jeg absolut har brug for, da min hud er inde i en meget irriterende periode med akne, tørhed mv. og ja... den er bare et mess. Så der skal ekstra pleje og kærlighed til. Men tiden er der ikke til hudplejebehandlinger mv. Så jeg lavede lidt research og fandt frem til, at flere havde haft rigtig god effekt med disse. Og jeg må sige, at det er nemt og lækkert bare at kunne spise nogle søde vingummi vitaminer og få massere af næring indefra. Selvfølgelig sørger jeg også for at pleje min hud med masker, gua sha, derma roller mv. Men det er mindst lige så vigtigt, at huden også får den rigtige næring indefra.

Disse vitaminer er en genial kombination af bl.a. ceramideolie (som vi kender fra flere af de store hudplejemærker), A-vitamin og zink, der er med til at styrke huden og gøre den sund og smuk. Beauty bears indeholder 12 forskellige vitaminer, mineraler og flere andre gode næringsstoffer, der understøtter hinanden og giver maksimal effekt af hvert tilskud. Bl.a. er ceramiderne vigtige i ft. at mindske hudens aldringstegn. A-vitamin bidrager til at styrke og vedligeholde huden samt hjælper mod akne og tør hud. Og zink er med til, at få huden til at udskille affaldsstoffer.


Jeg tager selv mine beauty bears om morgenen, hvor de står på mit make-up bord. Så er de dejligt nemme at huske. Jeg spiser dem inden min morgenmad, og det er faktisk rigtig lækkert og dejligt at starte morgenen med noget sødt på den måde, da jeg som regel er rigtig sulten og har lavt blodsukker fra morgenstunden. men jeg kunne også forestille mig, at de kunne være rigtigt lækre om aftenen inden sengetid som en lille snack, når den søde tand melder sig. Hvad end man lyster, og hvordan man husker dem bedst, er selvfølgelig en smagssag. Men husk at du får den bedste effekt, hvis du sørger for at tage dem hver dag. De er bløde og nemme at tygge, da de er lavet på frugtfibre med naturlig smag, og samtidig er de også veganske samt indeholder ingen former for kunstige sødemidler, farvestoffer eller konserveringsmidler.

Hvis du selv har lyst til at prøve de søde små vingummibjørne med forskønnende effekt, så kan de findes på beautybear.dk, hvor man både kan få varianterne Hair vitaminNail vitaminTan vitamin og disse, som jeg pt. bruger, Skin vitamin. Alle varianterne koster hver kun 249 kr. for en bøtte, hvor der er til en måned. Men derudover så har de et godt tilbud, hvis man tager 3 bøtter - det koster kun 669 kr., så det er faktisk kun 223 kr. pr. bøtte, og så får man også gratis levering. Super billigt synes jeg. Særligt hvis man sammenligner med lignende produkter på markedet.

Og ja, man kan sagtens kombinere dem og tage flere at de forskellige Beauty Bears samtidig, hvis man eks. ønsker både at arbejde på at få smukkere hud og hår eller ønsker at arbejde på sin tan og få smukke negle. Man kan mixe og matche, som man lyster eller prøve alle 4 på én gang, hvilket de også har lavet et godt tilbud på med en af hver bøtte til 889 kr.

Hvis du vil læse mere, så er der massere af info på hjemmesiden og ellers kan jeg anbefale også at kigge forbi deres insta @beautybearvitamins

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg